Инвестиции, Бизнес, Пари, Финансови и Стокови пазари, Инвестиционни стратегии, Търговия с деривати, Борсови операции, Банки, Лихви, Forex, Stock, Bonds, Futures, Options, Excange, Hedge, Real estate, Optimization Company

 

 
Рейтинг: 3.00
(556)
ПЕРСОНАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ, ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИИ, ПАРИ
☞ Публикации
Последни новини


Инвестиционни консултации Новини Фиксиране на лихви по кредити и лихви по депозити

Новини / Пари

28 Март 18, 16:33
Procter & Gamble продължава да свива разходите за Интернет реклама

P & G, най-големият рекламодател в света, е начело на кампания за натиск върху компаниите в областта на цифровите медии да бъдат прозрачни в своите показатели за обхват на рекламите.



Според Procter & Gamble рекламата в Интернет е частично разхищение на пари, защото хората почти не гледат видеоклиповете. Средното време за гледане на реклами в мобилния телефон например е 1.7 секунди, което накара корпорацията да намали разходите по някои продукти с 20% до 50% през миналата година. Между април и юни на 2017 г. P & G намали разходите с повече от  $ 100 млн. и продължи с намаляването им през останалата част от годината, като до края на 2017 г. разходите за Интернет реклама бяха намалени общо с $ 200 млн. Рекламните разходи на P & G, които включват разходи за световна телевизия, печат, радио, Интернет и реклама в магазините, са били за $ 7.1 млрд. през 2017 г.

image

Фиксиране на покачващи се или спадащи лихви за банки и лизингови дружества


Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1175