Шансовете Tesla да се превърне в устойчив и печеливш бизнес, който не се нуждае от постоянно финансиране, за да оцелее, изглеждат по-малки от това да се прати спортна кола в орбита.

В последното тримесечие на 2017 г. Tesla, Inc. понася загуби на стойност $ 657 млн. спрямо $ 123 млн. през същото тримесечие на 2016 г. Има и тенденция по отношение задълженията на компанията; колкото повече автомобили продава, толкова по-нисък става маржът на печалба и към днешна дата той е 13.8 %, с около 8% по-малко на годишна база. Рентабилността и през 2018 г. е съмнителна, тъй като прогнозите на Tesla, Inc. са за 100 000 доставки от по-старите модели - S и X, които носят по-добра печалба от Model 3, но са с 1000 по-малко от 2017 г. и с вече падналия марж.

ПЕРСОНАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ, ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИИ, ПАРИ |