Със своя климат Южен Судан е едно от малкото останали места в света, където кафето все още расте в дивата природа.
Вместо да въведе нови видове кафе в региона на Южен Судан, Nespresso (търговска марка на Nestlé Nespresso SA) реши да вземе местните сортове, които са издържливи в околната среда. Nespresso продава кафето под името SULUJA ti SOUTH SUDAN (в момента не е налично) на цена € 0.80 за капсула. Компанията си партнира с организацията с нестопанска цел TechnoServe, за да създаде висококачествено производство на кафе в страната.
TechnoServe е международна организация, основана през 1968 г. от бизнесмена и филантроп Едуард П. Булард (Bullard Machine Tool Company, днес част от Bourn & Koch), която популяризира бизнес решения за борба с бедността в развиващия се свят, като свързва хората с информация, капитал и пазари.
ПЕРСОНАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ, ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИИ, ПАРИ |