Инвестиции, Бизнес, Пари, Финансови и Стокови пазари, Инвестиционни стратегии, Търговия с деривати, Борсови операции, Банки, Лихви, Forex, Stock, Bonds, Futures, Options, Excange, Hedge, Real estate, Optimization Company

 

 
Рейтинг: 3.00
(556)
ПЕРСОНАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ, ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИИ, ПАРИ
☞ Публикации
Последни новини


Инвестиционни консултации Новини Фиксиране на лихви по кредити и лихви по депозити

Новини / Пари

28 Октомври 17, 18:15 / Автор: Business Insider
Пирамидата на луксозните марки



Всички марки, свързани с лукс от всякакъв вид, се радват на повишено търсене в световен мащаб, но марките, които стават прекалено достъпни (с цел да увеличат пазарния си дял), са по-малко привлекателни за свръхбогати купувачи. Когато никой не купува дадена марка или когато тя е твърде масова, тя не е интересна. Трябва да се улучи точната ниша и точния брой клиенти, за да не бъде отхвърлена марката като масова.



Пирамидата на луксозните марки е разделена на 6, според  Еруин Рамбург (HSBC Luxury Analyst);

1. Ежедневен лукс – по-малко от $ 100. Тук са марки като Starbucks, Swatch
2. Достъпен лукс – по-малко от $ 300: Geox, Tiffany (сребърни бижута).
Между това ниво и следващото е марката Montblanc.
3. Достъпно ядро – по-малко от $ 1500:  Gucci, Prada, Tod’s, David Yurman, Tissot.
Между това ниво и следващото е марката Louis Vuitton.
4. Premium ядро – по-малко от $ 5000: Rolex, Cartier, Tiffany, Omega, Bulgari, Tag Heuer, Chopard, Berluti.
Между това ниво и следващото е марката Hermès.
5. Superpremium – по-малко от $ 50 000: Harry Winston, Patek Phillippe, Breguet, Bottega Veneta, Van Cleef and Arpels, Panerai, IMC.
6. Ултрависоко ниво – Leviev, Graff Diamonds.

Вече много от богатите китайци считат Louis Vuitton - марка за секретарки. Клиентки на школа по етика за богати, носят чанти Hermès* поне от 10 г. и вирват носове всеки пък, когато видят Louis Vuitton и Gucci, които са навлезли твърде масово на китайския пазар. Марки, които вече могат да си позволят твърде много хора, вече не са привлекателни. ''Louis Vuitton стана твърде обикновен'', казва китайска милиардерка. ''Всеки я има. Може да се види във всеки ресторант в Пекин. Предпочитам Chanel или Bottega Veneta.'' 

Престижът на Gucci страда от подобен проблем, докато други, не толкова познати марки, като Bottega Veneta и Maison Ullens, отчитат прогрес.

* Въпреки това, за 2014 г. Hermès International SA (борсов код, Euronext: RMS) е произвела 70 000 чанти Birkin (цени от $ 11 900 до $ 300 000). 



ПЕРСОНАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ, ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИИ, ПАРИ


Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.0669