Инвестиции, Бизнес, Пари, Финансови и Стокови пазари, Инвестиционни стратегии, Търговия с деривати, Борсови операции, Банки, Лихви, Forex, Stock, Bonds, Futures, Options, Excange, Hedge, Real estate, Optimization Company

 

 
Рейтинг: 3.00
(556)
ПЕРСОНАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ, ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИИ, ПАРИ
☞ Публикации
Последни новини


Инвестиционни консултации Новини Фиксиране на лихви по кредити и лихви по депозити

Новини / Любопитно

17 Януари 17, 20:19 / Автор: Edelman Trust Barometer
Спада доверието в медиите, НПО-та и правителствата в целия свят

Проучване на Edelman Trust Barometer 2017 разкрива най-големия спад на доверие в историята на проучванията извършвани от компанията

Доверието в медиите (43%) пада рязко за последната година и е на най-ниското си ниво досега в 17 страни. Анкетираните в проучването са по-склонни да вярват на търсачки (59%) отколкото на реални редактори в медиите (41%) и са склонни да пренебрегват “информация”, която подкрепя позиция, в която не вярват. Хората вече гледат на медиите като на част от “елита”. Пада доверието (41%) в социалните медии макар с още само 3%.

Доверието в (така наречените Неправителствени организации) НПО-тата (53%) е спаднало за година с 10% в 21 страни. Нивата на доверие в правителството (41%) отбелязват понижение в 14 държави. В правителствените лидери доверие имат само 29%. Сегашните националистически и десни движения се подхранват от липсата на доверие в системата, от икономически и обществени страхове, сред които корупцията (40%), имиграцията (28%), глобализацията (27%), ерозиращите социални ценности (25%) и темпа на иновациите (22%). Дори богатите вече не вярват - 48% от анкетираните с най-високи доходи, 49% от тези с висше образование и по-голямата част от информираната публика (51%), заявяват, че според тях системата се е провалила.

Има сериозно разместване на влиянието: „човекът като мен" (60%) сега е също толкова надежден източник на информация за дадена компания, колкото е и техническият специалист (60%) или наученият експерт (60%), и е много по-влиятелен от изпълнителния директор (37%) или държавния служител (29%). Бизнесът се приема като единствения, който може да промени нещо. ¾ от анкетираните са съгласни, че една компания може да предприема действия, които едновременно да увеличат печалбите и да подобрят икономическата и социална среда в общността, където оперира. Освен това, тези, които не са сигурни за това дали системата работи за тях, се доверяват в най-голяма степен на бизнеса (58%). Поучаването е проведено в периода 13.10 - 16.11.2016 г. под формата на 25-минутни онлайн интервюта. 

Извадката включва 33 000 респондента, избрани на случаен принцип. В тях влизат по 1 150 представители на масовата публика от всяка страна, на възраст над 18 години, 500 представители на информираната публика в САЩ и Китай и 200 представители на информираната публика във всички 28 държави. Всички представители на информираната публика са на възраст от 25 - 64 години, имат завършено висше образование; доходът на домакинството им е в топ 25% за тяхната възрастова група в страната им; четат или гледат бизнес и други новини минимум няколко пъти седмично; следят новините, свързани с обществените и политическите въпроси минимум няколко пъти в седмицата.



ПЕРСОНАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ, ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИИ, ПАРИ


Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1011