Инвестиции, Бизнес, Пари, Финансови и Стокови пазари, Инвестиционни стратегии, Търговия с деривати, Борсови операции, Банки, Лихви, Forex, Stock, Bonds, Futures, Options, Excange, Hedge, Real estate, Optimization Company

 

 
Рейтинг: 3.00
(556)
ПЕРСОНАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ, ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИИ, ПАРИ
☞ Публикации
Последни новини


Инвестиционни консултации Новини Фиксиране на лихви по кредити и лихви по депозити

Новини / Пари

19 Януари 15, 18:32 / Автор: Р. Караджов
БДЖ на загуба не защото вози социално слаби, а защото няма съдебна система

БДЖ на загуба не защото вози социално слаби, а защото няма съдебна система, МВР, прокуратура, няма желание за решаване на проблемите. Това е единствената причина; каквото да говорят икономисти и "експерти по транспорта", които никога не са се возили с влак.
 


Няма как, в препълнена с пътници (включително правостоящи) всеки ден мотриса, да има продадени само... по средно 6 билета на ден. Никой не каза къде изчезнаха над 1200 вагона на БДЖ, а когато се говори за кражби в железниците, се говори само за кокошкарски далавери, но дори за тях - няма вкарани в затвора.

Няма вкарани в затвора, за вандалските актове спрямо БДЖ и железопътната мрежа, които струват стотици хиляди и се трупат месец след месец. 2-4 % от загубите по пътническите линии в последните няколко години се дължат и на забраната за пушене, но това е капка в морето на фона общите загуби които могат да се избегнат. Дълговете на БДЖ са 565 млн. лв. Това е голяма сума, но нищожна сравнена с източването на Корпоративна Търговска Банка, равняващо се на милиарди лева и 5% от БВП на държавата. България изцеди последната си стотинка, тегли заеми, за да изплати кражбите от една изцяло частна банка, а сега няма пари за железниците си – които са държавни. Но не бих се учудил БДЖ да е жертва на кръгове, които искат да откраднат каквото е останало и да  сварят 1-2 яйца над отломките на железниците. Компанията има огромни активи, имоти, дори като старо желязо струва много при. Дали БДЖ може да е на печалба? Определено да и то внушителни! Дори при сегашното си грохнало, каталясало състояние и пъплещи влакове, но само ако се вземат крути мерки против кражбите и се оптимизират, но не чрез закриване гари, самите влакове, пътническия, товарния транспорт, колетните служби, имотите на компанията.



ПЕРСОНАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ, ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИИ, ПАРИ


Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.103