|
|
| 28 Юни 17, 19:12
|
Българите най-доверчива към етикети и марка нация в целия ЕС |
|
84% от българите вярват на написаното на етикетите за качество или на получен сертификат
Близо до българите по наивност са са румънците и португалците с 81 и 82%. Чехите и британците, като по-практични нации, не са така доверчиви на реклами, етикети и символи (сертификати) за качество, за еко, за здраве и т. н. 7 от 10 българи обръщат повече внимание какво казват хората за дадена марка, която са решили да вземат за първи път. Българите са с най-голямо доверие в социалните медии като източници на информация - съответно 58% и 51%. Тези цифри са много по-високи от средните за ЕС около 36%. Българите вярват на финансовите компании с 38% въпреки банковите кризи в страната през последните десетилетия. Средната вяра за тях в ЕС e 30%. 80% от българите при 63% средно в останалите страни от ЕС са склони да плащат повече за марка. Относно предварителната нагласа, 77% от българите знаят по-отрано за каква марка, ще си дадат парите. Това показва изданието за 2017 г. на Observatoire, голямото годишно проучване на BNP Paribas.
Горното обяснява, защо стоките продавани в България, често са с по-ниско качество и често на по-високи цени, отколкото в Западна Европа.
ПЕРСОНАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ, ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИИ, ПАРИ
|
|