25 Септември 16, 13:34
/ Автор: Wall Street Journal
Големите рекламодатели са недоволни от Facebook
Данните за средното време, през което потребителите гледат видео реклами, са били изкуствено завишени от Facebook.
Корпорацията е давала грешна и надута преценка за времето в което потребителите на мрежата прекарват в гледане на видеореклами. Заради грешно пресметнатите данни, маркетинг експертите грешно са оценили представянето на видео рекламите, за които те са платили на Facebook. Тези данни вероятно са повлияли на решенията колко средства да се насочат за видео реклама във Facebook и колко за реклама в други, като YouTube, Twitter или телевизиите.
ПЕРСОНАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ, ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИИ, ПАРИ: Финансови консултации в областта на международните инвестиции, акции, валути, фючърси, облигации, опции, имоти, оптимизация на компании и хеджиране
Сайтът е конструиран с Glog. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в сайта материали, както и за тяхното неправомерно използване от трети страни.