Инвестиции, Бизнес, Пари, Финансови и Стокови пазари, Инвестиционни стратегии, Търговия с деривати, Борсови операции, Банки, Лихви, Forex, Stock, Bonds, Futures, Options, Excange, Hedge, Real estate, Optimization Company

 

 
Рейтинг: 3.00
(556)
ПЕРСОНАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ, ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИИ, ПАРИ
☞ Публикации
Последни новини


Инвестиционни консултации Новини Фиксиране на лихви по кредити и лихви по депозити

Новини / Пари

25 Септември 16, 13:34 / Автор: Wall Street Journal
Големите рекламодатели са недоволни от Facebook
Данните за средното време, през което потребителите гледат видео реклами, са били изкуствено завишени от Facebook.



Ко
рпорацията е давала грешна и надута преценка за времето в което потребителите на мрежата прекарват в гледане на видеореклами. Заради грешно пресметнатите данни, маркетинг експертите грешно са оценили представянето на видео рекламите, за които те са платили на Facebook. Тези данни вероятно са повлияли на решенията колко средства да се насочат за видео реклама във Facebook и колко за реклама в други, като YouTube, Twitter или телевизиите.


Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.122