Инвестиции, Бизнес, Пари, Финансови и Стокови пазари, Инвестиционни стратегии, Търговия с деривати, Борсови операции, Банки, Лихви, Forex, Stock, Bonds, Futures, Options, Excange, Hedge, Real estate, Optimization Company

 

 
Рейтинг: 3.00
(556)
ПЕРСОНАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ, ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИИ, ПАРИ
☞ Публикации
Последни новини


Инвестиционни консултации Новини Фиксиране на лихви по кредити и лихви по депозити

Новини / Търговия и инвестиции

10 Август 16, 11:39
Най-големият рекламодател в света се отказва от таргетните реклами във Facebook
P&G се отказва от таргетираните реклами във Facebook, а вероятно и в Google и YouTube. Според компанията таргетирането от страна на Facebook Inc. на потребителите, във връзка с изявите им в мрежата не води до по-висока ефективност на рекламите.



Facebook изисква по-високи цени за таргетираните реклами - колкото по-тясно е насочването, толкова е по-скъпа рекламата, но от Procter & Gamble Co., най-големият рекламодател в света са стигнали до извода, че практиката е с ограничена ефективност, защото се свива кръга евентуални потребители, вместо за същите пари да се стигне до много по-широка аудитория.  



Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1087