|
|
| 13 Март 17, 10:09
/ Автор: Marketing Corporation, investopedia.com
|
Бутилираната вода: маркетингов трик на века |
|
След десетилетия на силен растеж, бутилирана вода надмина содата като консумация в САЩ
Въпреки наличието на прясна питейна вода в повечето градове на Северна Америка, потребителските навици са често по-оформени от рекламни кампании, а не от рационален избор. Може би най-голямата ирония е, че купувачите на бутилирана вода работят срещу целите на ''здравето си и еко-съзнанието'' като потребители, като допринася за влошаването на околната среда, подкрепят големите корпорации, харчат 2000 пъти повече, отколкото ако пият чешмяна вода. Изследване, проведено от работна група за опазване на околната среда през 2008 г. идентифицира 38 замърсители в 10 марки бутилирана вода, а 20% от марките продавани в САЩ са неразличими от чешмяната вода. е Quora.
ПЕРСОНАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ, ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИИ, ПАРИ |
|