![](/_wm/statics/light_img_2/spacer.gif)
![](/_wm/statics/light_img_2/spacer.gif)
|
|
![](/_wm/statics/light_img_2/spacer.gif)
![](/_wm/statics/light_img_2/spacer.gif)
| 05 Март 17, 16:42
|
Спад в ползването на мобилни приложения |
|
![Спад в ползването на мобилни приложения](https://wallstreetpr.com/wp-content/uploads/2012/12/adobe.jpg)
От основаната през 1982 г. и базирана в Сан Хосе, Калифорния, компания Adobe Systems Incorporated смятат, че бумът на мобилните приложения в САЩ е приключил. Adobe твърдят, че броя мобилните приложения, инсталирани от потребителите в САЩ, се е свил с 38% между декември 2014 и януари 2017 г. През същия период броят на пуснатите на пазара приложения е намалял с 28%. Adobe прави анализ на над 130 млрд. пускания на приложения на пазара и компанията е анализирала 1.7 трлн. посещения в над 16 000 уебсайта през периода. Според компанията, тенденцията ще се прехвърли и към другите развити на приложения пазари.
Трафикът към уебсайтове в САЩ до голяма степен е запазил едно ниво в рамките на 36-те месеца, отчитайки съвсем лек спад от 0.4%, което означава, че в САЩ вече не се появяват нови Интернет потребители.
![](http://images05.snimka.bg/000474231.jpg) |
![](img/spacer.gif)
|