![](/_wm/statics/light_img_2/spacer.gif)
![](/_wm/statics/light_img_2/spacer.gif)
|
|
![](/_wm/statics/light_img_2/spacer.gif)
![](/_wm/statics/light_img_2/spacer.gif)
| 10 Август 16, 11:39
|
Най-големият рекламодател в света се отказва от таргетните реклами във Facebook |
|
P&G се отказва от таргетираните реклами във Facebook, а вероятно и в Google и YouTube. Според компанията таргетирането от страна на Facebook Inc. на потребителите, във връзка с изявите им в мрежата не води до по-висока ефективност на рекламите.
![Най-големият рекламодател в света се отказва от таргетните реклами във Facebook](https://svejo.net/system/stories-photos/002/284/824/nay-golemiyat-reklamodatel-v-sveta-se-otkazva-ot-targetnite-reklami-vav-facebook-l.jpg)
Facebook изисква по-високи цени за таргетираните реклами - колкото по-тясно е насочването, толкова е по-скъпа рекламата, но от Procter & Gamble Co., най-големият рекламодател в света са стигнали до извода, че практиката е с ограничена ефективност, защото се свива кръга евентуални потребители, вместо за същите пари да се стигне до много по-широка аудитория.
![](http://borsi.blog.bg/photos/71246/invest.jpg) |
![](img/spacer.gif)
|